Friday, October 7, 2011

那些年

..今天男孩要赴女孩最后的约
 虽然很早就一直在听这首歌,但是没想到自己唱出来的时候突然很喜欢这一句。
好想回家。快要三个月了,是我有史以来待在这里最长的一次
这三个月里很多东西可以不同
我们到底变了什么,还是变了多少我没有力去感慨
唯一不变的是
我们被时间捂住的口嘴

 欲言 又止



 那个,这小白纯粹是出来闹的。 :p

Design Idea 1. The Zig-zag idea | View | Dynamic Architecture




My intention of the idea, is letting the user to appreciate the view. 
 第一个实验模型



Design Idea 2: View | Site context | Dynamic Architecture | Celebrations





Yes, developed from the first model, the second one has put in more considerations.

流线型|庆典

There are too much things that i need to think of. Postcard has to be related to the design, the site context, the layout of your furniture and of course, your design idea - Intention.

我要忙了,我告诉老妈这科很难,她说尽力就好。
所以不管下个星期的presentation我拿的分数有多烂,我都会笑着说

我尽力了。 :)

我要灿烂的,记得吗? :)

2011年10月7日

所以在你忙到没有情感的时候
地球又转到了10月

 你好吗?

我还好

1.27 am

RIP Steve Jobs


No comments: